سرخط خبرها
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.
واحد بازرسی و شکایات واحد بازرسی و شکایات
واحد بازرسی و شکایات
نکات مالیاتی که لازم است بدانیم… نکات مالیاتی که لازم است بدانیم…
نکات مالیاتی که لازم است بدانیم…
لینک پیج اینستاگرام لینک پیج اینستاگرام
لینک پیج اینستاگرام
اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد
اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد
مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه
مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه
خانه / آخرین اخبار / علیرضا نیک آئین، رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران:زیرساخت های لازم برای تعمیرات خودروهای وارداتی وجود ندارد

علیرضا نیک آئین، رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران:زیرساخت های لازم برای تعمیرات خودروهای وارداتی وجود ندارد

علیرضا نیک آئین، رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران با اشاره به اقدامات این اتحادیه در راستای نظارت بر عملکرد تعمیرکاران و کاهش هزینه های نگه داری خودرو عنوان کرد: اتحادیه با تدوین برنامه های آموزشی به روز و جذب اساتید متخصص سعی کرده نیاز به تعمیرات تخصصی در خودروها را پاسخ دهد اما نکته قابل…

علیرضا نیک آئین، رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران با اشاره به اقدامات این اتحادیه در راستای نظارت بر عملکرد تعمیرکاران و کاهش هزینه های نگه داری خودرو عنوان کرد: اتحادیه با تدوین برنامه های آموزشی به روز و جذب اساتید متخصص سعی کرده نیاز به تعمیرات تخصصی در خودروها را پاسخ دهد اما نکته قابل توجه به روز رسانی تکنولوژی در خودروهای جدید است.

وی تاکید کرد: اکنون که بحث ورود خودروهای نو و کارکرده به کشور مطرح است، وزارت صمت باید با ایجاد زیرساخت های لازم از قبیل دانش فنی، ابزار و تجهیزات و آموزش های به روز  تعمیر و نگه داری از خودروهای وارداتی را تسهیل کند. این در حالی است که تا کنون هیچگونه اطلاعاتی از مدل خودروهای وارداتی در اختیار اتحادیه تعمیرکاران قرار داده نشده است.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران با اشاره به اعلام آمادگی این اتحادیه برای تعمیرات خودروهای وارداتی نو و کارکرده یادآور شد: اتحادیه تعمیرکاران در صورت تامین ابزار مخصوص تعمیر خودروهای وارداتی توسط شرکت های وارد کننده خودرو آماده کمک رسانی در این زمینه بوده و به جهت پرداخت هزینه های مربوطه نیز مشکلی نخواهد داشت.

نیک آئین همچنین در خصوص تعمیرات خودروهای برقی و هیبریدی اظهار داشت: اگرچه سیاست برقی سازی خودروها از سوی وزارت صمت تصمیمی یک شبه و عجولانه بوده و شاهد راه اندازی نمادین تعداد محدودی ایستگاه شارژ برق در تهران بودیم اما با توجه به اینکه تکنولوژی خودروهای تمام برقی پیچیده نیست خوشبختانه قادر به پوشش نیازها در این بخش هستیم؛ اما تعمیرات خودروهای هیبریدی به دلیل عملکرد همزمان موتور و برق نیازمند ابزار و دیاگ مخصوص خود خواهد بود.

 

منبع : اتاق اصناف تهران

لینک خبر : https://otaghasnaftehran.ir/?p=810

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *