سرخط خبرها
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.
واحد بازرسی و شکایات واحد بازرسی و شکایات
واحد بازرسی و شکایات
نکات مالیاتی که لازم است بدانیم… نکات مالیاتی که لازم است بدانیم…
نکات مالیاتی که لازم است بدانیم…
لینک پیج اینستاگرام لینک پیج اینستاگرام
لینک پیج اینستاگرام
اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد
اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد
مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه
مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه
خانه / آخرین اخبار / اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد

اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد

🎉🎉 اولین نسخه اپلیکیشن #اتواپ منتشر شد .
✅ نسخه: v1.0.0

🔷🔶 دنبال یک راه ساده و سریع برای درخواست تعمیرکار خودرو هستید؟ #اتواپ را از دست ندهید.
اپلیکیشن #اتواپ توسط “شرکت تعاونی تعمیرکاران خودرو فاوا” که تحت نظر “اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران” فعالیت می‌کند، به منظور ارائه خدمات مورد نیاز جامعه فعالیت خود را آغاز کرده و با هدف رفع نیازهای مالکان خودرو، فعالیت خود را توسعه و ادامه خواهد داد.

🔧⚙️🔩با #اتواپ می‌توانید نزدیک‌ترین تعمیرگاه را پیدا کنید، مشخصات این تعمیرگاه را بررسی کنید، امتیازات و نظراتی که سایر کاربران درباره آن تعمیرگاه ثبت کرده‌اند را مشاهده کرده و هم‌چنین از قابلیت مسیریابی تا محل تعمیرگاه استفاده نمائید.

🗒🚙📋 از گزینه “نرخ مصوب اتحادیه” منوی کنار #اتواپ می‌توانید فهرست خدمات تعمیر خودرو به همراه قیمت مصوب اتحادیه تعمیرکاران را مشاهده کنید.

🔧🚘⚙️ در صورت نیاز به تعمیرکار در محل شما، می‌توانید از طریق گزینه “تعمیر در محل” درخواست خود را ثبت نمائید تا در سریع‌ترین زمان تعمیرکار به محل شما اعزام شود.

👌✍️🔍 در زمان خرید و فروش خودرو می‌توانید از کارشناسان فنی #اتواپ برای بررسی دقیق خودرو از لحاظ فنی و بدنه در گزینه “کارشناس فنی خودرو” استفاده نمائید.

⚙️🚙🔩 قطعه مورد نیاز خودرو خود را از فروشگاه #اتواپ خریداری کنید. فروشگاه #اتواپ قطعه اصلی را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت، به صورت مستقیم از تامین‌کننده و تولید‌کننده در اختیار شما قرار می‌دهد.

🚙🚕🚗 #اتواپ ، تعمیرگاهی به وسعت یک شهر …

برای دانلود اپلیکیشن اتواپ کلیک کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *