سرخط خبرها
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.
واحد بازرسی و شکایات واحد بازرسی و شکایات
واحد بازرسی و شکایات
نکات مالیاتی که لازم است بدانیم… نکات مالیاتی که لازم است بدانیم…
نکات مالیاتی که لازم است بدانیم…
لینک پیج اینستاگرام لینک پیج اینستاگرام
لینک پیج اینستاگرام
اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد
اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد
مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه
مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه
خانه / آخرین اخبار / نرم افزار مالیات من (ویژه گوشی های هوشمند اندروید)

نرم افزار مالیات من (ویژه گوشی های هوشمند اندروید)

گسترش خدمات الکترونیک مالیاتی و نیاز مودیان به دسترسی ۲۴ ساعته به پرونده های مالیاتی و اظهارنامه های الکترونیک، سازمان امور مالیاتی کشور را به سمت گسترش خدمات تلفن های هوشمند سوق داده است. نرم افزار مالیات که فعلا ویژه تلفن های هوشمند اندرویدی در سطح کشور طراحی شده است دارای امکانات متعددی می باشد که در ذیل به برخی از آنها اشاره خواهد شد.

لازم به ذکر باشد طراحی این نرم افزار ویژه سیستم عامل iOS در دست طراحی بوده و تا پایان سال جاری شمسی در اختیار مودیان مالیاتی قرار خواهد گرفت.

 

 

ویژگی ها و امکانات نرم افزاری

 

۱- امکان ورود و احراز هویت با اطلاعات کاربری ایجاد شده در سامانه ثبت نام الکترونیک. مودیان مالیاتی پس از تکمیل ثبت نام شماره اقتصادی خود دارای یک نام کاربری و کلمه عبور محرمانه می باشند که می توانند از بسیاری از خدمات الکترونیک مالیاتی از جمله نرم افزار هوشمند گوشی استفاده نمایند.
۲- نمایش یک پروفایل واحد در نرم افزار گوشی برای مودیان که بیش از یک نام کاربری دارند. به عبارتی چنانچه مودی با هر کدام از اطلاعات نام کاربری خود وارد نرم افزار هوشمند گوشی شود پروفایل مالیاتی کامل خود و اطلاعات سایر ثبت نام های خود را مشاهده می نماید.
۳- نمایش کلیه پرونده های ثبت نامی مودی به همراه اطلاعات آنها از جمله اطلاعات عمومی پرونده، وضعیت پرونده ثبت نام، اطلاعات پرونده مالیاتی متصل به ثبت نام، اعضاء و شرکاء ثبتی و پرداخت ها و قبوض الکترونیک پرداختی (وصول شده و نشده).
۴- نمایش لیست اظهارنامه های ارسالی وی در طی سالیان گذشته.
۵- نمایش لیست کلیه قبوض مالیاتی صادر شده برای وی صرف نظر از قبوض الکترونیکی.
۶- آگاهی از آخرین اخبار مالیاتی.
۷- امکان نصب نرم افزار همزمان روی چند گوشی و یا تبلت.

۸- امکان دریافت پیام (Notification) از سازمان امور مالیاتی و اطلاع رسانی در خصوص وضعیت های مختلف پرونده ها و اظهارنامه ها.

 

دانلود نرم افزار

۱- مودیان مالیاتی که دارای ثبت نام شماره اقتصادی هستند پس از ورود به سامانه ثبت نام در منوهای نرم افزار امکان دریافت لینک دانلود را دارا می باشند.

۲- می توانید بارکد زیر را اسکن نموده و لینک دانلود را مشاهده نمایید.

 

منبع : https://tax.gov.ir/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *