سرخط خبرها
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.
نکات مالیاتی که لازم است بدانیم… نکات مالیاتی که لازم است بدانیم…
نکات مالیاتی که لازم است بدانیم…
لینک پیج اینستاگرام لینک پیج اینستاگرام
لینک پیج اینستاگرام
اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد
اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد
مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه
مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه
اتحادیه مکانیسینهای خورو تهران اتحادیه مکانیسینهای خورو تهران
اتحادیه مکانیسینهای خورو تهران
خانه / آخرین اخبار / عليرضا نيک آئین: ۵ ميليارد دلار گردش مالي قطعات تقلبی و بی کيفيت/ قطعات با اصالت و با کيفيت را از مراکز مجاز تهيه کنید

عليرضا نيک آئین: ۵ ميليارد دلار گردش مالي قطعات تقلبی و بی کيفيت/ قطعات با اصالت و با کيفيت را از مراکز مجاز تهيه کنید

رئيس اتحاديه تعميرکاران خودرو تهران با تاکيد بر اينکه در صنعت خودروسازي ايران ۵۰ سال عقب هستيم گفت: خودروهايي که اکنون در ايران توليد مي ‌شود مربوط به دهه ۷۰ است که در آن زمان هم عمر اين خودروها در کشورهاي سازنده تمام شده بود.

عليرضا نيک آيين با اشاره به واردات خودرو تصريح کرد: حدود يک دهه پيش خودروهايي وارد کشور شد که گارانتي نداشت اما با استقبال زيادي همراه شد و دليل اصلي آن کيفيت بالاي ساخت و قطعات اين خودروها بود.

وي تاکيد کرد: مراجعه خودروهاي داراي گارانتي به تعميرگاه ها نشان مي دهد قطعات خودرو از کيفيت مناسب برخوردار نيست و اين در حالي است که ۹ خودروساز خارجي به دليل اطمينان از کيفيت محصولات شان هم مدت زمان بيشتري خدمات پس از فروش ارائه مي دهند و هم قطعات را جداگانه گارانتي ميکنند.

نيک آيين به موضوع قطعات تقلبي و بي کيفيت اشاره کرد و گفت: برخي قطعات هستند که با برند و نام تجاري مشخص در بازار فروخته مي شود که کيفيت بالايي ندارند؛ اما مهمتر از آن کالاهايي هستند که با نام تجاري معتبر فروخته مي شوند اما اصالتي ندارند و اتفاقا اين قطعات خطرناک هستند.

وی در پاسخ به اين پرسش که آيا آماري از ميزان قطعات تقلبي در بازار موجود است چنين پاسخ داد: گردش مالي قطعات و لوازم يدکي در ايران به بيش از ۱۰ ميليارد دلار مي رسد که به نظر مي رسد نيمي از آن را قطعات تقلبي و بي کيفيت تشکيل دهد.

رئيس اتحاديه تعميرکاران خودرو تهران ادامه داد: از هموطنان عزيز خواهش مي کنيم قطعات با اصالت و با کيفيت را از مراکز مجاز تهيه کنند و اقلام تقلبي و بي کيفيت را نخرند.

منبع : اتاق اصناف تهران

 

مشروح خبر : http://www.otaghasnaftehran.ir/ShowContent/95349

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *