سرخط خبرها
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.
نکات مالیاتی که لازم است بدانیم… نکات مالیاتی که لازم است بدانیم…
نکات مالیاتی که لازم است بدانیم…
لینک پیج اینستاگرام لینک پیج اینستاگرام
لینک پیج اینستاگرام
اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد
اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد
مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه
مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه
اتحادیه مکانیسینهای خورو تهران اتحادیه مکانیسینهای خورو تهران
اتحادیه مکانیسینهای خورو تهران
خانه / آخرین اخبار / علیرضا نیک آئین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی تهران صبح امروز در نشست خبری اصحاب رسانه : لوازم یدکی خودرو تقلبی، قاچاق و بی نام و نشان فاقد گارانتی، منجر به ایجاد یک فضای بی اعتمادی در جامعه نسبت به صنعت خودرو و زنجیره تامین شده است، به‌طوری که بیشترین صدمات خودرویی مربوط به اجناس تقلبی و بی‌کیفیت است./ درج شناسه کالا را «طرحی عالی» توصیف کرد که از سوی وزارت صمت پیگیری و اجرا شده است، اما گفت: در اجرای این طرح شتابزدگی و اشکال وجود دارد./در حالی که در برخی موارد هنوز بستر کار آماده نیست و آموزش‌های لازم ارائه نشده است، می‌تواند به بر هم خوردن نظم بازار بیانجامد.

علیرضا نیک آئین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی تهران صبح امروز در نشست خبری اصحاب رسانه : لوازم یدکی خودرو تقلبی، قاچاق و بی نام و نشان فاقد گارانتی، منجر به ایجاد یک فضای بی اعتمادی در جامعه نسبت به صنعت خودرو و زنجیره تامین شده است، به‌طوری که بیشترین صدمات خودرویی مربوط به اجناس تقلبی و بی‌کیفیت است./ درج شناسه کالا را «طرحی عالی» توصیف کرد که از سوی وزارت صمت پیگیری و اجرا شده است، اما گفت: در اجرای این طرح شتابزدگی و اشکال وجود دارد./در حالی که در برخی موارد هنوز بستر کار آماده نیست و آموزش‌های لازم ارائه نشده است، می‌تواند به بر هم خوردن نظم بازار بیانجامد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «علیرضا نیک‌آیین» امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری نخستین نمایشگاه زنجیره تامین و توزیع قطعات و خدمات خودرویی افزود: ما به دنبال پویایی صنعت و تولید داخل هستیم و به همین دلیل وی تاکید کرد:‌ وظیفه داریم تولیدکنندگان داخلی را به مصرف‌کنندگان بشناسانیم که در این نمایشگاه در دستور کار است.

 

این مقام صنفی بیان‌داشت: در نمایشگاه امسال، آموزش و مباحث آموزشی در اولویت است و نیاز است تا اطلاعات مکانیک‌ها را بالا ببریم، زیرا بخشی از مشکلات موجود به دانش کم مکانیک‌ها برمی‌گردد.

 

وی تصریح‌کرد: کیفیت پایین قطعات، یکی از مهمترین این صنف است که همواره تقابل‌ها و برخوردهایی بین مصرف‌کنندگان و تعمیرکاران به وجود می‌آورد.

 

نیک‌آئین اظهار داشت: یک‌هزار و ۴۰۰ کارگاه تولید قطعات یدکی در استان تهران وجود دارد که ۸۰ درصد تولیدات آنها در کارگاه‌های زیرپله‌ای است.

از اجرای طرح شناسه کالا و درج قیمت تولیدکننده حمایت می‌کنیم

وی در ادامه با اشاره به اجرایی شدن طرح‌های درج قیمت تولیدکننده و طرح شناسه کالا، بیان‌داشت: در صورتی که دولت در اجرای طرح‌های یاد شده از مشاوره بخش خصوصی و اتحادیه‌ها بیشتر بهره ببرد، به‌طور حتم به نتایج مطلوب‌تری دست خواهد یافت.

 

مشروح خبر :http://irna.ir/xjJ4Qx

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *