سرخط خبرها
اطلاعیه مهم جهت صدور فاکتور و برگه پذیرش مشتری اطلاعیه مهم جهت صدور فاکتور و برگه پذیرش مشتری
اطلاعیه مهم جهت صدور فاکتور و برگه پذیرش مشتری
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.
نکات مالیاتی که لازم است بدانیم… نکات مالیاتی که لازم است بدانیم…
نکات مالیاتی که لازم است بدانیم…
لینک پیج اینستاگرام لینک پیج اینستاگرام
لینک پیج اینستاگرام
اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد
اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد
مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه
مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه
خانه / آخرین اخبار / علیرضا نیک آئین رئیس اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران اظهار داشت : طبق فرموده مقام معظم رهبری سال “تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” این امر نشان‌دهنده اهمیت اقتصاد به عنوان اولویت نخست کشور است. /آمادگی اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران برای تحقق عملی شعار دانش بنیان و اشتغال زایی در حیطه خدمات خودرویی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و آمادگی جهت فعال نمودن استارت اپ های نوین صنفی/ اولین استارت آپ تخصصی صورت گرفته اتاق اصناف تهران اپلیکیشن اتواپ،از سال ۹۴ طرح ساخت آن مطرح و هدف آن تعمیرات شفاف و سازماندهی شده در سطح استان که از سال ۹۶ استارت طراحی و برنامه نویسی آن صورت گرفت و سال ۹۸ توسط فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ و هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران و هیئت مدیره اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران افتتاح و نصب و راه اندازی گردید.

علیرضا نیک آئین رئیس اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران اظهار داشت : طبق فرموده مقام معظم رهبری سال “تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” این امر نشان‌دهنده اهمیت اقتصاد به عنوان اولویت نخست کشور است. /آمادگی اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران برای تحقق عملی شعار دانش بنیان و اشتغال زایی در حیطه خدمات خودرویی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و آمادگی جهت فعال نمودن استارت اپ های نوین صنفی/ اولین استارت آپ تخصصی صورت گرفته اتاق اصناف تهران اپلیکیشن اتواپ،از سال ۹۴ طرح ساخت آن مطرح و هدف آن تعمیرات شفاف و سازماندهی شده در سطح استان که از سال ۹۶ استارت طراحی و برنامه نویسی آن صورت گرفت و سال ۹۸ توسط فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ و هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران و هیئت مدیره اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران افتتاح و نصب و راه اندازی گردید.

همگی تلاش کنیم بسترها و راهکارهای مناسب را برای تحقق عملی شعار امسال فراهم کنیم.

🔸️اولین استارت آپ تخصصی صورت گرفته اتاق اصناف تهران اپلیکیشن اتواپ،از سال ۹۴ طرح ساخت آن مطرح و هدف آن تعمیرات شفاف و سازماندهی شده در سطح استان که از سال ۹۶ استارت طراحی و برنامه نویسی آن صورت گرفت و سال ۹۸ توسط فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ و هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران و هیئت مدیره اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران افتتاح و نصب و راه اندازی گردید.
نسخه نرم افزاری اپلیکیشن اتواپ وارد اپلیکیشن هایی نظیر کافه بازار و … شده که البته مشکلات و گرفتاری های بسیاری در راه خدمت رسانی این نرم افزار وجود دارد مانند قوانین مربوط و یا محدودسازی سرویس‌دهندگان خارجی و مسدود کردن آن‌ها،یا وضعیت سرعت اینترنت و یا آنتن دهی خطوط که خود مشکلات بسیار عمده ای را دارا میباشد.
متاسفانه در ایران ۹۰ درصد استارت اپ ها با شکست مواجه شده است و به هیچ عنوان به اپلیکیشن هایی که جهت سهولت امور مردم در خصوص اصناف مربوط میشود بهایی داده نشده است.

🔸️ریاست اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران افزود:
متاسفانه با ناملایمتی های بسیار و عدم وجود همکاری و پشتیبانی در حوزه اپلیکیشن هایی که توسط اتاق اصناف صورت گرفته وجود ندارد و نیاز به دستورات و حمایت های مقام معظم رهبری و دولت محترم با هدف تحقق الگوی اقتصاد و حمایت از ایجاد و توسعه کسب ­و­کارهای اینترنتی در سال تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین” نامگذاری شده است باشد،و در راستای دانش بنیان شدن و توسعه فناوری در اتحادیه تعمیرکاران خودرو برنامه های جدی در حال اجراء هستیم

🔸️وی با اشاره شرایط خاص اقتصادی و در نظرگرفتن شیوع ویروس کرونا،کسب و کار های مجازی را توجیه پذیر کرده است و فرصت مناسبی برای بروز و ظهور پیدا کرده اند و با حمایت دولت محترم از اتحادیه های صنفی می تواند از این فرصت به نحو شایسته استفاده کنند .
امید داریم با تدبیر بیشتر دولت محترم و مراجع ذیربط با کمک و همیاری یکدیگر، بتوانیم گام های مهمی در راستای بهبود و اصلاح بومی سازی استارت آپهای کشور برداریم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *