سرخط خبرها
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.
واحد بازرسی و شکایات واحد بازرسی و شکایات
واحد بازرسی و شکایات
نکات مالیاتی که لازم است بدانیم… نکات مالیاتی که لازم است بدانیم…
نکات مالیاتی که لازم است بدانیم…
لینک پیج اینستاگرام لینک پیج اینستاگرام
لینک پیج اینستاگرام
اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد
اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد
مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه
مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه
خانه / آخرین اخبار / در راستای تعامل و هماهنگی بیشتر، روسای اتحادیه های تعمیرکاران خودرو و آهنگران و صنعت گران خودرو با نایب رئیس اول اتاق دیدار کردند

در راستای تعامل و هماهنگی بیشتر، روسای اتحادیه های تعمیرکاران خودرو و آهنگران و صنعت گران خودرو با نایب رئیس اول اتاق دیدار کردند

در راستای تعامل و رفع برخی چالش ها و مسائل فی مابین اتحادیه تعمیرکاران خودرو و اتحادیه آهنگران و صنعت گران خودرو، روسای اتحادیه های مذکور با حضور در اتاق اصناف تهران با ابراهیم درستی نایب رئیس اول این اتاق دیدار و گفت و گو کردند.

🔸در این دیدار ابتدا روسای اتحادیه های صنفی حاضر در جلسه، مطالب و دیدگاه های مورد نظر را در ارتباط با مشکلات موجود فی مابین در خصوص تداخل و تشابه برخی از رسته های شغلی صنف متبوع خود بیان کردند.

🔸ابراهیم درستی نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران ضمن تاکید بر تفاهم و وفاق اتحادیه های صنفی در راستای ایجاد فضای آرام برای فعالیت اعضای تحت پوشش گفت: شرایط اقتصادی موجود در جامعه در حال حاضر نیازمند آرامش و مدیریت می باشد؛ لذا روسای اتحادیه ها می توانند با تفاهم و وفاق بسیاری از مسائل و چالش های فی مابین خود را بویژه در تداخل صنفی حل و فصل کنند تا فضای کسب و کار مناسبی فراهم گردد.

http://www.otaghasnaftehran.ir/fa/1398/23216/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *