سرخط خبرها
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.
واحد بازرسی و شکایات واحد بازرسی و شکایات
واحد بازرسی و شکایات
نکات مالیاتی که لازم است بدانیم… نکات مالیاتی که لازم است بدانیم…
نکات مالیاتی که لازم است بدانیم…
لینک پیج اینستاگرام لینک پیج اینستاگرام
لینک پیج اینستاگرام
اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد
اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد
مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه
مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه
خانه / آخرین اخبار / سیمنار آمورزشی گرت

سیمنار آمورزشی گرت

سمینار آموزشی شرکت گرت دوشنبه شب در هتل اسپیناس تهران برگزار شد.در ابتدای این مراسم مهندس علیرضا نیک آئین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران دقایقی را سخنرانی کردند. ایشان ضمن خیر مقدم به مهمانان و شرکت کنندگان در این سمینار گفتند یکی از اهداف اتحادیه ما آموزش اعضا است.ما تعاملات خوبی را با شرکت های خودرو ساز و قطعه ساز داریم که یکی از این شرکت ها ،شرکت گرت است که در زمینه توربو فعالیت میکند.
ما در ساختمان جدید اتحادیه سالن آمفی تئاتر در نظر گرفته ایم برای برگزاری کلاس های و سمینار های آموزشی.امشب به لطف شرکت گرت و بازرگانی سودبر این سمینار برگزار شده است که از آنها تشکر میکنیم. کار توربو رساندن اکسیژن بیشتر به موتور و مکش دود از داخل موتور است. خودرو های جدید به سمت توربو دار شدند میروند. در بخش سواری نیز به زودی شاهد استفاده از توربو بر روی انواع سواری هستیم یه طور مثال خودروی سورن با موتور توربو دار به فروش میرسد. زمانی که خودرو متوقف میشود حتما باید یک دقیقه به صورت درجا کار کند تا میله توربو خنک شود. متاسفانه روغن و سوخت بی کیفیت در کشور مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کرده است.همکاران ما باید از قطعات استاندارد و اصلی استفاده کنند و حتما بروشور داخل جعبه را مطالعه کنند.
پس از ایشان جناب آقای ساده رئیس هئیت مدیره شرکت توسعه مبتکران تجارت فیدار به سخنرانی پرداختند و در خصوص فعالیت های شرکت فیدار و پیگیری واردات کالاهای با کیفیت و اصلی و همچنین همکاری و تعامل با برند های معتبر جهانی و وارد کنندگان بزرگ کشور صحبت کردند.
در بخش دیگر مراسم نماینده شرکت گرت به آموزش و نحوه استفاده صحیح از توربو و همچنین در خصوص فعالیت ها و همکاری های شرکت گرت با برند های خودروسازی جهان سخنرانی کردند.
در پایان مراسم از مهمانان محترم با صرف شام پذیرایی شد.
عکسهای از مراسم:
DSC07559

DSC07563

DSC07589

DSC07599

DSC07622

DSC07628

DSC07640

DSC07659

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *