سرخط خبرها
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.
واحد بازرسی و شکایات واحد بازرسی و شکایات
واحد بازرسی و شکایات
نکات مالیاتی که لازم است بدانیم… نکات مالیاتی که لازم است بدانیم…
نکات مالیاتی که لازم است بدانیم…
لینک پیج اینستاگرام لینک پیج اینستاگرام
لینک پیج اینستاگرام
اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد
اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد
مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه
مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه
خانه / آخرین اخبار / تقدیر از ایثارگران و بازرسان در هفته دفاع مقدس

تقدیر از ایثارگران و بازرسان در هفته دفاع مقدس

در هفته دفاع مقدس ، اتحادیه تعمیر کاران خودرو تهران مراسم یاد بودی را برای تقدیر از ایثارگران ، پیشکسوتان صنف و بازرسان اتحادیه در تالار ضیافت تهران برگزار گردید در ابتدای این مراسم آیاتی از کلام ا.. مجید تلاوت شد.سپس مجری مراسم آقای علیجانی شعری زیبا در وصف شهدا خواندند و به محد اهل بیت پرداختند. در بخش بعدی مراسم آقای مهندس نیک آئین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران سخنانی ایراد فرمودند ،ایشان با تبریک هفته دفاع مقدس و یادی از شهدا و ایثارگران دفاع مقدس گفتند: ما نباید عزیزانی را که رفتند و از جان ،مال و خانواده خود گذشتند که ما در امنیت و آرامش زندگی کنیم را از یاد ببریم صنف ما از روز اول تا آخر جنگ درگیر بود و حضور داشت ،در حال حاظر  نیز در کشور های همسایه مثل سوریه به صورت متوالی  در حال اعزام نیرو و مکانیک هستیم  و خدمت رسانی میکنیم.ایشان در بخش دیگری از سخنان خود گزارشی از عملکرد اتحادیه در چند ماه گذشته را به اطلاع مهمانان رساندند و گفتند ، اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران با کمک شما عزیزان  حدود دو هزار پرونده تشکیل داده است  که این کار بدون همکاری شما غیر ممکن بود . ما همکاری خوبی با اداره اماکن داریم البته در بعضی از مناطق همکاری لازم را با ما ندارند. بنده از همه شما بازرسان تشکر و قدردانی میکنم  و ممنون هستم

به هرحال به اطلاع میرسانم اتحادیه ها در حال ادغام هستند و اگر قدرت کافی نداشته باشیم و سرمایه و تعداد عضو زیادتر نسبت به دیگر اتحادیه ها  نداشته باشیم ، در دیگر اتحادیه ها تقسیم می شویم  مانند اتحادیه اوراق کننده ها که هر قسمت آن به یک اتحادیه رسید. ما نباید اجازه بدهیم که این اتفاق برای ما بیفتد.

آقای مهندس نیک آئین در بخش دیگری از سخنان خود فرمودند؛ همه اعضای ما (مکانیکها) باید بدانند که هزینه دانش خود را دریافت می نماید و ما نباید این تخصص و دانش خود را رایگان و با همان نرخ چندین سال پیش در اختیار ارباب رجوع قرار بدهیم. همه اعضای اتحادیه لطف کنند از نرخ های جدید و مصوب اتحادیه استفاده کنند  و نه کمتر و نه بیشتر از آن دریافت کنند که هردو حالت تخلف صنفی بوده است

شورای حل اختلاف اتحادیه هر هفته  در حال رسیدگی به تخلفات و شکایات مردم است و به لطف خدا هر ماه شاهد کمتر شدن شکایات هستیم و این امر نشاند دهنده درست کار بودن صنف ما است. استارت ساخت ساختمان اتحادیه  تا دو هفته دیگر خواهد خورد،ما مبلغ سنگینی را به شهرداری بابت تغییر کاربری پرداخت کردیم  به زودی در مراسمی با حضور پیشکسوتان و  بزرگان صنف کلنگ ساخت ساختمان جدید اتحادیه زده خواهد شد.

پس از ایشان حاج رضا نیک آئین  پیشکسوت صنف تعمیرکاران خودرو تهران  دقایقی سخنرانی کردند،ایشان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و عید بزرگ غدیر خم خوش آمد گویی به تمام ایثارگران  و پیشکسوتان  و بازرسان محترم  خاطراتی را از هشت سال رشادت ها و دلیری های تعمیر کاران خودرو در دوران جنگ تحمیلی  و حضور پر رنگ مکانیک ها بیان کردند. ایشان گفتند ما چندین هزار نیرو به جبهه ها اعزام کردیم که شهید ،جانباز،اسیر،مفقود الاثر هم دادیم و تا چندین ماه بعد از پایان جنگ نیز حضور داشتیم و در حال تعمیر خودرو ها بودیم، ما مدیون خون شهدا  و امام خمینی (ره) هستیم و آرامش و رفاه و آزادی که داریم را از آنها داریم و از خداوند بهترین  درجات را برای آنها خواستاریم.

سپس از حاج آقا رضا نیک آئین به پاس سال ها خدمت و حضور در این عرصه، تقدیر شد و همچنین درادامه از  آقای حاج عباس باقری از پیشکسوتان صنف و پدر شهید تقدیر و قدر دانی شد و ایشان دقایقی  سخنرانی کردند و خاطراتی از دوران حضور در جبهه ها گفتند.  سپس از طرف ستاد امر به معروف و نهی از منکر از فعالان این زمینه آقای خلیلی آزاد، آقای ساجد، آقای حیدری و.. تقدیر و قدر دانی شد.

سپس از بازرسین نمونه اتحادیه و ایثارگران تقدیر و قدر دانی شد و هدیه ای به رسم یاد بود به آنها تقدیم گردید و در پایان  لباس متحد الشکل به تمام بازرسین اتحادیه داده شد تا راحت تر شناسایی بشوند و دیگر سوء استفاده ای در امر بازرسین اتحادیه نشود.

IMG_3215

IMG_3263

IMG_3268

IMG_3271

IMG_3285

IMG_3306

IMG_3312

IMG_3326

IMG_3337

IMG_3344

IMG_3397

IMG_3398

IMG_3403

IMG_3408

IMG_3413

IMG_3447

IMG_3467

IMG_3475

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *