سرخط خبرها
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.
نکات مالیاتی که لازم است بدانیم… نکات مالیاتی که لازم است بدانیم…
نکات مالیاتی که لازم است بدانیم…
لینک پیج اینستاگرام لینک پیج اینستاگرام
لینک پیج اینستاگرام
اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد
اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد
مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه
مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه
اتحادیه مکانیسینهای خورو تهران اتحادیه مکانیسینهای خورو تهران
اتحادیه مکانیسینهای خورو تهران
خانه / آخرین اخبار / نشت همکاری با شرکت bosch

نشت همکاری با شرکت bosch

گزارشی از نشست مشترک بین اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران و شرکت bosch
به سمع و نظر کلیه مخاطبین و اعضا صنف رسانده شده تا شما عزیزان در جریان کلیه فعالیتهای اعضا هیات مدیره و ریاست اتحادیه قرار بگیرید.
نشست مشترک اتحادیه و شرکت bosch در استامبول ترکیه در مورخ ۱۹/۱/۹۵ در ساختمان مرکزی بوش در این شهر برگزار گردید.
در این جلسه از طرف اتحادیه جناب آقای علیرضا نیک آئین ریاست اتحادیه، آقای ناصر همرنگ نائب رئیس اول، آقای رضا صالحی مزده نائب رئیس دوم، آقای بیژن جلیلیان دبیر هیات مدیره، آقای سید محسن خلیلی آزاد خزانه دار، آقای محمد کامیابی زاده عضو هیات مدیره، آقای سقراط مانقاساریان عضو هیات مدیره و همینطور بازرس اتاق اصناف در هیات مدیره آقای شیرزاد کرمی نیز از طرف اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران حضور داشتند و در طرف مقابل یعنی شرکت bosch جناب آقای سودبر از بازرگانی سودبر که نماینده رسمی بوش در ایران هستند همراه با مدیر فروش خود جناب آقای صیرفی نیز حضور داشتند.اما از شرکت bosch نفرات ذیل که در جلسه حضور داشتند و به ایراد سخن پرداختند
آقای پژمان شهروی به عنوان مهندس ارشد خدمات فنی و پشتیبانی فروش و مسئول مستقیم در مسائل تعمیراتی و خدماتی و خدمات پس از فروش شرکت بوش در کشور ایران
آقای DOGA YAGCILARLIOGLU مدیر فروش و خدمات پس از فروش
و ENGIN BUYUKBALBAK مدیریت قسمت تعمیرات و خدمات پس از فروش
EMRE ORALLI مدیر تولید و خدمات پس از فروش فیلترینگ بوش و انواع برف پاک کن بوش و
CENK CEYLAN مدیر تولید و خدمات پس از فروش سیستم های ترمز بوش از طرف شرکت بوش در جلسه حضور داشتند.
در این جلسه کلیه نفرات اعلام شده مدت زمانی جهت گفتن گزارش مطالب مسائل شرکت بوش در رسته های خودشان را سخنرانی نمودند همراه با پخش اسلاید و مطالبی که در بوش وجود دارد. در این میان در زمانی که مطالب به سمع و نظر اعضا هیات مدیره می رسید در همان زمان اگر کسانی در مسائل شبهه و یا مشکلاتی می دیدند اعلام نظر نموده و سوالات خود را می پرسیدند که مسئولان هر قسمت فراخور موضوع سوال به جوابگویی می پرداختند و کلیه برنامه های بوش را در دنیا و حتی در ایران به عنوان گزارش جهت استماع اعضا هیات مدیره عنوان کردند.
در ادامه جلسه و برنامه های روز نخست هیات مدیره به بازدید از قسمتهای مختلف شرکت بوش پرداختند که بیشترین زمان را در قسمتهای آموزش شرکت بوش حضور داشتند برای بازدید و نحوه اجرای مسائل آموزشی و نحوه چیدمان کارگاه ها و ابزار آلات مخصوص و نحوه کارکرد دستگاهها و تجهیزات سنگین و سبک شرکت بوش و از استندهای آموزشی شرکت بوش بازدید کرده و به یبانات خودشان در جهت مسائل آموزشی قطعات و نحوه آموزش بوش ادامه دادند که تمامی مسائل بطور شفاف برای هیات مدیره روشن شود.
و باز در ادامه جلسات هیات مدیره در رابطه با مشکلات بوش در ایران و مسائل و مشکلات کاری عزیزانی که در ایران با بوش و قطعات بوش و ابزار آلات بوش و مسائل آموزشی بوش سروکار دارند نظراتشان را ارائه دادند و به بحث و گفتگو و تبادل نظر با شرکت بوش پرداختند که در ذیل اشاره ای گذرا به مسائل عنوان شده می شود:
۱٫ در رابطه با دستگاههای تست پمپ انژکتور قدیمی حاضر در کارگاههای ایران
۲٫ در رابطه با دستگاههای تست انژکتور حاضر در کارگاههای ایران
۳٫ در رابطه با دستگاههای تست پمپ انژکتور جدید ۸۱۵ بوش در کارگاههای ایران
۴٫ در رابطه با دستگاههای تست انژکتور ۱۰۰EP جدید در کارگاههای ایران
۵٫ در رابطه با ابزار آلات بوش در ایران
۶٫ در رابطه با متراژ مغازه ها و نمایندگی های مجاز بوش در ایران
۷٫ در رابطه با لوازم یدکی بوش در ایران اعم از تقلبی و اصلی
۸٫ در رابطه با گارانتی لوازم یدکی بوش که در این چند سال گذشته گارانتی معنا و مفهوم خود را از دست داده است.
۹٫ در رابطه با نرخ و قیمت لوازم یدکی که بسیار گران شده است.
۱۰٫ در رابطه با نرخ تجهیزات و ابزار آلات و دستگاههای بوش در ایران و نحوه خرید انها
۱۱٫ در رابطه با bosch car service ها در ایران و مسائل پیرامون آنها در آینده
۱۲٫ در رابطه با bosch center ها در ایران و مسائل پیرامو ن آنها در آینده
۱۳٫ در رابطه با bosch diesel service ها در ایران و مسائل پیرامون آنها در آینده
۱۴٫ در رابطه با نحوه خرید و قیمت تمام شده برای عزیزان ما در سراسر ایران اسلامی
۱۵٫ در رابطه با آموزش بحث های فراوانی شد و قولها و مساعدتهای زیادی از طرف بوش داده شد. برای آینده نزدیک که بتوانیم سطح توان فنی کلیه عزیزان را ارتقا دهیم.
۱۶٫ در رابطه با تعدیل قیمتای تمامی وسایل لوازم یدکی و ابزار آلات سنگین و سبک بوش
تقریبا اینها سرفصلهای موضوعات مورد بحث در جلسات برگزار شده با بوش بود که مقرر شد ماهانه یک جلسه بصورت رومینگ با بوش برگزار شود.
که جلسه روز ۱۹/۱/۹۵ ساعت ۴ بعد از ظهر تمام شد.
گزارش روز دوم ۲۰/۱/۹۵
از ابتدای روز به بازدید از نمایندگی های bosch car service و bosch diesel service و bosch center های موجود در استامبول گذشت که با رفتن به یکایک این کارگاهها و فروشگاهها مشخص شد که نظر در خواستی بوش در رابطه با این کارگاه ها چگونه است و دارای چه لوازم و امکاناتی باید باشد تا عزیزان بتوانند نمایندگی بوش در سطح کشور ایران را ایجاد کنند.
و در ادامه در جلسه ای که با مسئولان شرکت بوش برگزار شد.
ریاست محترم اتحادیه تعمیر کاران خودرو از نحوه کمک این اتحادیه به شرکت بوش در راستای راهبرد آن شرکت سخن گفتند و همينطور در رابطه با صحبت با بانک های ايرانی و مذاکره جهت دريافت وام ها برای خريد دستگاه ها و ابزار الات بوش سخن گفتن و در ارتباط با کارگاههای بدون مجوز صحبت کردند که هر چه سریعتر مسائل آنها را مشخص نموده و در صورتی که مجوز کار نداشته باشند اقدام به پلمپ مغازه ها خواهد شد که این قولها و مساعدتهای آقای مهندس مورد توجه و نظر مدیران ارشد شرکت بوش واقع گردید.
۲۱/۱/۹۵
هیات مدیره همگی به ایران بازگشت کردند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *