سرخط خبرها
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.
نکات مالیاتی که لازم است بدانیم… نکات مالیاتی که لازم است بدانیم…
نکات مالیاتی که لازم است بدانیم…
لینک پیج اینستاگرام لینک پیج اینستاگرام
لینک پیج اینستاگرام
اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد
اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد
مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه
مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه
اتحادیه مکانیسینهای خورو تهران اتحادیه مکانیسینهای خورو تهران
اتحادیه مکانیسینهای خورو تهران
خانه / آخرین اخبار / شرکت bosch و اتحادیه

شرکت bosch و اتحادیه

در ادامه مسائل و رابطه با شرکت bosch
اتحادیه متعهد گردید که مسائل بانکی اعضا را برای خرید لوازم و ابزار آلات حل و فصل کند و در راستای این هدف جلساتی تشکیل گردید که در ذیل مفصل به آنها می پردازیم.
در روز ۲۳/۱/۹۵ جلسه با نماینده بانک پارسیان در محل بانک پارسیان با حضور ریاست محترم اتحادیه آقای مهندس علیرضا نیک آوین و آقای خلیلی آزاد و آقای شیرزا کرمی برگزار گردید.
این جلسه که با حضور مدیر صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان جناب آقای بهنام حسین پور برگزار شد و طرفین به بحث و تبادل نظر ،در خصوص نحوه و چگونگی پرداخت تسهیلات به اعضا گرامی صنف برای خرید ابزار آلات و دستگاههای مورد نظر ایشان پرداختند.
در این جلسه جناب آقای نیک آئین از فرصت به دست آمده در پسا تحریم صحبت کرده که با ورود شرکتها و برندهای معتبر و بزرگ دنیا از جمله شرکت bosch بتوانیم سطح مهارتی و نرم افزاری و سخت افزاری اعضا را ارتقا دهیم و با علم روز دنیا بتوانیم مسائل و مشکلات انواع خودروها را برطرف کرده و باتوجه به گفته های مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای بر ارتقا دانش فنی و مهارتی در جامعه و بالا بردن سطح توان فنی بتوانیم در این راستا قدمهای موثری برداریم و کمک کنیم به سامان دادن کارگاه ها در جهت کارکردن و رفع عیب نمودن خودروهای نسل جدید و نسلهایی که در آینده وارد کشور خواهند شد. بتوانیم بی نیاز و خودکفا شویم و انشاالله روزی برسد که هم سطح با کشورهای رده بالا ز نظر سطح فنی در جهت آرامش و ایمنی خودروها در سطح جامعه گام برداریم. و دراین راستا تفاهم نامه ای با طرف بانک پارسیان امضا گردید.
مبتنی بر اینکه دستگاههای پوز در همه کارگاهها نصب شده و اعضا بتوانند ۱۵% تراکنش کاری خود را بصورت وام دریافت نمایند که با صحبت های فراوان نیز نرخ سود آن نیز ۴% اعلام و توافق شد و در تفاهم نامه قید گردید و مورد امضا طرفین قرار گرفت. و مقرر گردید که در روز بعد که ۲۴/۱/۹۵ می باشد جلسه ای در رابطه با دریافت وام های سنگین برای خرید دستگاهی و ابزار آلات بوش برگزار شود.
نشست مشترک اتحادیه و بانک پارسیان جلسه روز ۲۴/۱/۹۵
در این جلسه که با حضور ریاست محترم اتحادیه جناب آقای مهندس علیرضا نیک آئین و مدیرکل اعتبارات بانک پارسیان جناب آقای خسروانی برگزار گردید. که پس از این نشست و گفتگو های فراوان مقرر شد که بانک پارسیان اعتبارات لازم برای خرید دستگاهها را در اختیار اعضا قرار دهد. تا برای خرید دستگاهها و ابزارآلات شرکت بوش مشکلی نداشته باشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *