سرخط خبرها
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.
نکات مالیاتی که لازم است بدانیم… نکات مالیاتی که لازم است بدانیم…
نکات مالیاتی که لازم است بدانیم…
لینک پیج اینستاگرام لینک پیج اینستاگرام
لینک پیج اینستاگرام
اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد
اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد
مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه
مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه
اتحادیه مکانیسینهای خورو تهران اتحادیه مکانیسینهای خورو تهران
اتحادیه مکانیسینهای خورو تهران
خانه / آخرین اخبار / مجهزترین خودروی رولز رویس +عکس

مجهزترین خودروی رولز رویس +عکس

برخی از دارندگان خودروی رولز رویس با نصب تجهیزاتی گران بها خودروی خود را به منحصر بفردترین خودروی جهان تبدیل می کنند.

جعبه هایی از جواهرات و یا وسایل لوکس آشپزخانه اکنون چیز هایی هستند که این خودروی گران بها را با دیگر خودرو ها متمایز کرده است.

یک خودروی استاندارد رولز رویس حدود ۲۵۰ هزار پوند قیمت آن بوده که اکنون برخی از دارندگان آن می خواهند با اضافه کردن این تجهیزات هرچه را که می خواهند در خودروی خودشان محیا ببینند.

از جواهرات که درون برخی از خودروی های گران بها گذاشته شده است می توان به الماس هم اشاره کرد.

موضوعات مرتبط: اخبار خودرو ، تصاویر

دوشنبه بیست و سوم دی ۱۳۹۲ | ۱۴:۳۴ | علیرضا صفری | ۱ نظر
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، پیدا کردن جای پارک یکی از بزرگترین مشکلاتی است که این روزها بیشتر رانندگان در دنیا به آن دچار هستند. همیشه پیدا کردن محلی برای پارک کردن خودرو آن هم در خیابان های شلوغ بسیار سخت است و گاهی راننده ها را از کاری که قصد انجامش را داشتند منصرف می کند.گروه خودروسازی کره ای “KAIST”  در آخرین طرح خود پیدا کردن جای پارک و داشتن خودرویی با این ویژگی را در دستور کار خود قرار دادند. آن ها با طراحی “آرمادیلو-تی” اعتقاد دارند که توانسته اند خودرویی تولید کنند که به راحتی پارک می شود.

این خودروی الکتریکی دارای قابلیتی است که به آن اجازه می دهد از وسط به دونیم تبدیل شده و قسمت انتهایی آن تا شود. این قابلیت باعث می شود تا خودرو به نصف فضایی اشغال شده در حالت اصلی تبدیل شده و در هر نقطه ای می توان آن را پارک کرد.

قسمت انتهایی این خودرو دارای لولاهایی است که باعث می شود از حالت اصلی خارج شده و روی سقف قسمت جلویی قرار بگیرد. طرح های این خودرو در کره به تایید رسیده و شعبه آمریکایی این شرکت نیز نمونه هایی را از آن ساخته است.

این خودرو دارای دو صندلی و ۴ چرخ است همچنین طول آن نیز ۵ متر است که بعد از تا شدن به ۱٫۳ متر تبدیل می شود. این بدین معنی است که به جای یک خودرو ۳ خودرو می تواند در یک جای پارک قرار بگیرد. سقف سرعت این خودرو ۶۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *