سرخط خبرها
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.
نکات مالیاتی که لازم است بدانیم… نکات مالیاتی که لازم است بدانیم…
نکات مالیاتی که لازم است بدانیم…
لینک پیج اینستاگرام لینک پیج اینستاگرام
لینک پیج اینستاگرام
اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد
اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد
مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه
مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه
اتحادیه مکانیسینهای خورو تهران اتحادیه مکانیسینهای خورو تهران
اتحادیه مکانیسینهای خورو تهران
خانه / آخرین اخبار / علیرضا نیک آئین :کمبود قطعات اصلی در بازار، زمینه را برای سودجویی متخلفان فراهم کرده است؛ برخی این قطعات بی کیفیت را در بسته بندی قطعات اصلی و با نشان معروف به بازار عرضه می‌کنند.

علیرضا نیک آئین :کمبود قطعات اصلی در بازار، زمینه را برای سودجویی متخلفان فراهم کرده است؛ برخی این قطعات بی کیفیت را در بسته بندی قطعات اصلی و با نشان معروف به بازار عرضه می‌کنند.

کمبود قطعات اصلی در بازار لوازم یدکی مردم را با مشکل مواجه کرده است عصر خودرو- نیک آیین گفت:کمبود قطعات اصلی در بازار، زمینه را برای سودجویی متخلفان فراهم کرده است؛ برخی این قطعات بی کیفیت را در بسته بندی قطعات اصلی و با نشان معروف به بازار عرضه می‌کنند.

🔧کمبود قطعات اصلی در بازار لوازم یدکی مردم را با مشکل مواجه کرده است به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، علیرضا نیک آیین، رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران گفت: امروزه صدمات زیادی در رابطه با استفاده از فیلتر‌های غیر استاندارد و تقلبی به خودرو وارد میشود؛ مشکل اصلی این است که نظارت مناسبی بر کار فیلترسازان نمی‌شود و در کارگاه‌های زیرپله ای، فیلتر‌های تقلبی ساخته میشود.

🔧رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با بیان اینکه فیلتر‌های غیر استاندارد خودرو یکی از عوامل خرابی موتور است و هزینه‌های گزافی را برای مالک به همراه دارد، افزود: فیلتر قلب موتور است و اگر کیفیت لازم را نداشته باشد قطعات، صدمات زیادی به خودرو وارد می‌کند‌‎.

منبع : پایگاه خبری عصر خودرو

مشروح خبر : http://www.asrekhodro.com/Mobile/News/235698/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *