سرخط خبرها
اطلاعیه مهم جهت صدور فاکتور و برگه پذیرش مشتری اطلاعیه مهم جهت صدور فاکتور و برگه پذیرش مشتری
اطلاعیه مهم جهت صدور فاکتور و برگه پذیرش مشتری
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.
نکات مالیاتی که لازم است بدانیم… نکات مالیاتی که لازم است بدانیم…
نکات مالیاتی که لازم است بدانیم…
لینک پیج اینستاگرام لینک پیج اینستاگرام
لینک پیج اینستاگرام
اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد
اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد
مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه
مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه
خانه / خبر آنلاین / نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» گام اول بود

نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» گام اول بود

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو در مراسم اختتامیه نخستین نمایشگاه اتومکانیک سپاس، ابتدا از حضار و تمامی کسانی که از سال ۱۳۴۲ در این اتحادیه تلاش کردند تشکر کرد و گفت: حتی بعضی از این بزرگواران دیگر در جمع ما نیستند و به رحمت خود راه رفته اند همه این عزیزان صنف را سرپا و پویا نگه داشتند تا امروز تحویل ما شده است و ما انشالله بتوانیم وظیفه خود رو به نحو احسن انجام بدهیم.

به گزارش قطعات خودرو، علیرضا نیک آئین در این مراسم ادامه داد: اتحادیه تعمیرکاران خودرو ۶۰۰۰ عضو دارد امروز امکانات بسیار خوبی را محیا کرده و ما میتوانیم جزو اتحادیه های پیشرو باشیم و این لطف همه اعضا بخصوص هیئت مدیره محترم است ما مدیون گذشتگان هستیم. هدف ما در اتحادیه تعمیرکاران اول اینکه اجماع برای خدمت به مردم داشته باشیم و ما برای این کار همه توان را گذاشته ایم. البته در این خدمت متاسفانه مشکلات زیادی نیز وجود دارد، بزرگترین مشکل که در صنف ما دارد کالای تقلبی و بی کیفیت است، متاسفانه در این برهه از زمان چون برنامه ریزی مناسب نیست با مشکلات زیادی برخورد داریم.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو  افزود: ما ۲۱ میلیون خودرو در کشور داریم و ۵ میلیون از این خودروها در تهران تردد می کنند و متاسفانه برنامه ریزی برای آن انجام نشده است کار خودرو و صنعت خودرو چه در بخش تولید و چه در بخش توزیع در بخش قطعات یدکی خدمات دانش فنی متاسفانه معضلات زیادی وجود دارد و همه اینها به خاطر این است که برنامه ریزی وجود ندارد و ما در واقع مدیریت بحران دارسم عمل می کنیم نه در مقطع کاری خودرو در بیشتر صنایع این مدیریت بحران را داریم که در صنعت خودرو بیشتر و مشهود تر است. چون صنعت خودرو جایگاه ویژه ای دارد و مردم بیشتر باشد با آن برخورد دارند در واقع چنان این موضوع حساس شده که رهبر معظم انقلاب هم دستور به رسیدگی موضوع داده اند و این موضوع باعث تاسف است در جایگاهی که وزارتخانه و تشکیلات مختلف و خودروسازان وجود دارند، آنقدر معضلات بوجود آمده که موجب می شود رهبر معظم دستور ویژه دهند.

وی ادامه داد: ما با هم هماهنگ نیستیم ما هم خوانی نداریم هرکسی جزیره‌ای عمل می کند از جمله تولید کننده، توزیع کننده همینطور مصرف‌کننده در مذاکرات نیز وقتی سر میز مذاکره که می نشینیم و نفرات مطرح وزارتخانه حضور دارند حرف های زیبای گفته می شود ولی از درب که خارج می شویم همه چیز را فراموش می کنند و متاسفانه دوباره همون معضلات وجود دارد.

علیرضا نیک آئین افزود: نمایشگاه سپاس با همه نارسایی ها و همکاری نکردن ها که بود انجام شد. ما در گام اول هستیم و امیدواریم که در گام های بعدی استوارتر و بهتر عمل کنیم، من اینجا قول میدهم که ۳۶۵ روز دیگر با کسانی که در این نمایشگاه حضور پیدا کردن همراه باشیم. چون واقعاً عزیزان جسارت به خرج دادند و حضور پیداکردن و ما آماده هستیم در برنامه هایی که در اتحادیه برای سال جاری وجود دارد از دانش این عزیزان در بحش آموزش ها و بازدید ها استفاده کنیم و کنار آنها هستیم.

منبع : قطعات نیوز

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *