سرخط خبرها
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.
واحد بازرسی و شکایات واحد بازرسی و شکایات
واحد بازرسی و شکایات
نکات مالیاتی که لازم است بدانیم… نکات مالیاتی که لازم است بدانیم…
نکات مالیاتی که لازم است بدانیم…
لینک پیج اینستاگرام لینک پیج اینستاگرام
لینک پیج اینستاگرام
اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد
اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد
مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه
مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه
خانه / آخرین اخبار / مراسم شرکت تعاونی تعمیر کاران خودرو و سمینار شرکت ایساکو

مراسم شرکت تعاونی تعمیر کاران خودرو و سمینار شرکت ایساکو

  شرکت تعاونی تعمیر کاران خودرو فاوا

 

مراسم شرکت تعاونی اتحادیه تعمیر کاران خودرو و همچنین سمینار اموزشی شرکت ایساکو دوشنبه شب مورخ ۹۶/۹/۲۷ برگزار گردید. در این مراسم که با حضور مسئولان و هیئت مدیره  شرکت تعاونی تعمیر کاران خودرو ،اعضای محترم تعاونی،سهامداران و همچنین مدیران شرکت ایساکو برگزار شد ،در ابتدا مهندس نیک آئین دقایقی در خصوص اهداف شرکت تعاونی و همچنین خدمات بسیار زیادی که از طریق تعاونی به اعضا و زیر مجموعه های آن ارائه میگردد سخنرانی کردند. ایشان فرمودند قرار داد های بزرگی بین شرکت تعاونی اتحادیه و شرکت های قطعه ساز داحلی امضا گردیده  که یکی از این شرکت ها شرکت ایساکو است که امشب در خدمتشان هستیم و در خصوص طرح ایساکو کارت برای اعضای شرکت تعاونی گزارشی را ارائه خواهند کرد.

سپس مهندس برازجانی مدیر فروشگاه های شرکت ایساکو  در خصوص طرح ایساکو کارت و شرایط توزیع و ارائه و کابرد های ایساکو کارت که فقط از طریق تعاونی اتحادیه توزیع میگردد دقایقی سخنرانی کردند و  گزارش جامع و کاملی را در خصوص این طرح که فقط برای اعضای تعاونی اتحادیه میباشد ارائه دادند

 دیگر سخنران این مراسم مدیر بانک تجارت بودند که در خصوص ارائه تسهیلات بلند مدت به اعضای تعاونی برای دریافت ایساکو کارت سخنرانی کردند

همکاران محترم برای دریافت گزارش کامل تر در خصوص طرح ایساکو کارت میتوانند با مراجعه حضوری به اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران طبقه ۴ ام آقای عبدی مراجعه کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *