سرخط خبرها
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.
واحد بازرسی و شکایات واحد بازرسی و شکایات
واحد بازرسی و شکایات
نکات مالیاتی که لازم است بدانیم… نکات مالیاتی که لازم است بدانیم…
نکات مالیاتی که لازم است بدانیم…
لینک پیج اینستاگرام لینک پیج اینستاگرام
لینک پیج اینستاگرام
اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد
اپلیکیشن اتحادیه صنف تعمیر کاران خودرو تهران رونمایی شد
مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه
مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه
خانه / مصاحبه ها / سمینار آموزشی

سمینار آموزشی

سمینار آموزشی شرکت S.M آلمان در هتل اوین تهران برگزار شد.در این سمینار نمایندگان محترم شرکت S.M ، آقای صباحی مدیر عامل شرکت مرک دیزل ، جناب آقای مهندس نیک آیین رئیس اتحادیه تعمیر کاران خودرو ، مکانیک ها و قطعه فروشان حضور داشتن.
آقای مهندس نیک آیین در صحبت های کوتاه خود گفتند خیر مقدم عرض میکنم خدمت همه همکاران خودم و دیگر بزرگوارانی که تشریف آوردن. بنده قصد تبلیغات را ندارم چون هم نماینده شرکت SMهستم و هم نماینده اتحادیه.در ابتدای صحبتم تشکر میکنم از حضور گسترده ، پر شور و آگاهانه مردم عزیز در امر انتخابات که حماسه ای دیگر آفریدند.
اهداف اتحادیه و هیئت مدیره بیشتر روی بحث آموزش است. در دوران پسا برجام نوک پیکان واردات از شرق به سمت غرب در حال چرخش است و ما باید به سمت شرکت های اروپایی و امریکایی بریم که شرکت مرک دیزل در این امر پیش قدم شده است.
متاسفانه مشکل اصلی ما در صنف تعمیر کاران تقلب است و اجناس بی کیفیت که انشاالله در دوران پسا تحریم این مشکلات حل میشود.
نیاز صنف ما به برگزاری بیشتر این کلاس ها است که من قول برگزاری بیشتر این کلاس هارا در آینده میدهم.
در سال آینده نیز دوره هایی را با شرکت بوش و کینگ داریم. مشکل همه ما مکانیک ها سوخت نامناسب با گوگرد بالاست که همه درگیر این مشکل هستیم که این بی کیفیتی سوخت هم به مهارت ما آسیب میزند و هم به سازنده قطعه و مصرف کننده. ما در تهران حدود ۳۳۰۰۰۰۰ خودرو داریم که تعمیرات آن بر عهده ماست.
ایشان در پایان صحبت های خود گفتند ما برای عید نوروز برنامه را گذاشته ایم که با کمک هم صنفان در شهر تهران خدمات ویژه ای را ارائه میدهیم که برای بار اول در صنف است که این کار انجام میشود.
در پایان از شرکت مرک دیزل و آقای صباحی تشکر میکنم و از هیئت مدیره شرکت قول کلاس های آموزشی بیشتر و بهتری را میگیرم و هدیه و لوح یاد بودی هم از طرف اتحادیه تعمیر کاران خودرو به نمایندگان شرکت SM تقدیم میکنم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *